eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گپی تاسیس کردیم برای دوستی و رفاقت برای بیشتـر دورهم بودن برای خوب کردن حال همدیگه برای اینکه بیاین و ماندگار باشید😂👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3878682980C87fa6e219e به مقصد جعفر‌آباد دیگه کسی نبود؟😁🌿
سلام
لبخند میزد تا غم هایش را پنهان کند، آخر همان لبخند او را کشت.
و همه چیز برمیگرده به همون نقطه‌ای که بیشتر از همه ازش میترسیدی.!
رنج او انقدر طولانی شده بود که اطرافیانش به آن عادت کردند و فراموش کردند او سخت در عذاب است:)))
میگفت: نمی‌شود با چسب زخم، بر روحی زخم دیده مرهم گذاشت. . .
صدایمان بلند بود؛ اما کلمات لال بودند .
‹اغمــٔـا›
من اهمیت میدم من همیشه اهمیت میدم این مشکل منه.
‏احساس مُردگی می‌کنم. احساس می‌کنم این زندگی را به قدر کافی زیسته‌ام و دیگر آن‌قدر حوصله ندارم که بخواهم تا آنجا که بالاخره یک چیز تازه‌ای بیاید، ادامه‌اش دهم...
شاید ظاهراً می‌خندیدم یا بازی می‌کردم ولی در باطِن کمترین زخمِ زبان یا کوچکترین پیش آمد ناگوار و بیهوده ساعت ‌هایِ دراز فکر مرا به خود مشغول می‌داشت ‌و خودم خودم را می‌خوردم !.
رفتیمو داغمان به دل هیچکس نماند ؛