‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرچه درون توست، زیباست؛
حتی تلاشهای ناموفقت برای پنهان کردن غمهایت:))!
هر لذتی که میپوشم!
یا آستینش دراز است یا کوتاه
یا گشاد به قدِ من!
هر غمی که میپوشم!
دقیق انگار برای من بافته شده
هر کجا که باشم!
از زندگی با مردم، از حرف زدن، عاجزم.
کاملاً در خود فرو رفتهام، به خودم فکر میکنم...
چیزی ندارم به کسی بگویم.
و عاقبت همهی ما زیرِ این خاک آرام خواهیم گرفت ؛ ما که روی آن دمی به همدیگر مجالِ آرامش ندادیم . !
‹اغمــٔـا›
؛
راستش ، من همیشه غمگین بوده ام . این غمگینی را حتی در عکس های دوران کودکیم هم می بینم . این اندوه ، این همیشه آشنا را من همواره در خود داشته ام . اندوه چنان شباهتی به من دارد که می توانم آن را همنام خودم کنم .