eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از زندگی با مردم، از حرف زدن، عاجزم. کاملاً در خود فرو رفته‌ام، به خودم فکر می‌کنم... چیزی ندارم به کسی بگویم.
‌شناگر ماهری شدم بس که آب از سرم گذشته:)
و عاقبت همه‌ی ما زیرِ این خاک آرام خواهیم گرفت ؛ ما که روی آن دمی به همدیگر مجالِ آرامش ندادیم . !
‹اغمــٔـا›
؛
راستش ، من همیشه غمگین بوده ام . این غمگینی را حتی در عکس های دوران کودکیم هم می بینم . این اندوه ، این همیشه آشنا را من همواره در خود داشته ام . اندوه چنان شباهتی به من دارد که می توانم آن را همنام خودم کنم .
سلام
درد اینجاست که درد را نمی‌شود به هیچکس حالی کرد:)
ذهنی کبود از ضربه‌ های افکار...
و من او را طوری نگاه می‌کردم انگار آخرین گلی بود که در جهان باقی مانده بود !.
سخت جانی هم حدی دارد ؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد .
و کاش آخر این مرگ "زندگی" باشه.
یک به یک، به درون خویش تبعید شدیم ؛