eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‌شناگر ماهری شدم بس که آب از سرم گذشته:)
و عاقبت همه‌ی ما زیرِ این خاک آرام خواهیم گرفت ؛ ما که روی آن دمی به همدیگر مجالِ آرامش ندادیم . !
‹اغمــٔـا›
؛
راستش ، من همیشه غمگین بوده ام . این غمگینی را حتی در عکس های دوران کودکیم هم می بینم . این اندوه ، این همیشه آشنا را من همواره در خود داشته ام . اندوه چنان شباهتی به من دارد که می توانم آن را همنام خودم کنم .
سلام
درد اینجاست که درد را نمی‌شود به هیچکس حالی کرد:)
ذهنی کبود از ضربه‌ های افکار...
و من او را طوری نگاه می‌کردم انگار آخرین گلی بود که در جهان باقی مانده بود !.
سخت جانی هم حدی دارد ؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد .
و کاش آخر این مرگ "زندگی" باشه.
یک به یک، به درون خویش تبعید شدیم ؛