eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
صدایِ درونم هم اگر نبود ‏از تنهایی می‌مردم !.
جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که جای من زندگی می‌کند . چه بی‌رحمانه تنهاست و به ناچار قوی ..
حقیقتا به مراتب در کنار آدم ها احساس تنهایی بیشتری میکنم تا در خلوتِ خودم .
دلی به پهنای دریا می‌خواهم تا هرغمی را در آن غرق‌کنم و خود جهانی باشم تا نیشِ زهرناکِ تنهایی در من اثر نکند. . .
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
از ما سراغ منزل آسودگی مجو ! چون باد، عمر ما به تکاپو گذشته‌ است . .
هرچه به چشمان من خیره شوی در آن‌ مرا نمی‌یابی. قلب من دیگر نه از آنِ من است، نه از آنِ دیگری. قلب من بی‌آنکه سنگ شده باشد، اعلام استقلال کرده.
باید یک چیزی وجود میداشت که مرا از این اندوه دور کند، روحم را تسکین دهد و چشمان بی فروغم را نور ببخشد اما هیچ چیز وجود ندارد برای اینکه مرا تثبیت دهد...
نباید سرنوشتِ صبرِ من بیهودگی باشد؛
هر که او بیدار تر، پر درد تر !
وقتی می‌گويند نيست ، کاغذ را گفته باشند يا برق را فرقی ندارد ، من ياد تو می‌افتم:)