eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
صدای رفتار آدمها انقدر واسم بلند شده که دیگه صدای حرفاشونو نمیشنوم:)))
هدایت شده از بُـغض ِ خـــــونـے 🇵🇸
دِلَم تَب کَرده است... هَزیان میگویَد ! دُرُست مِثل روز  ِاوّلی که با اِضطِرابی کودَکانه به مَدرِسِه فِرِستادَنَش... میتَرسَد آخَر یاد نَگیرد که چِگونه بی غَلَط بِنِویسَد : << دوستَت میدارَم :") >>
یک شب باید زیاده روی کرد. در مستی، در غم، در دوست داشتن؛ در هر آنچه که همیشه محتاط بوده‌ای ..
‹اغمــٔـا›
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز تنها که میزارنت.
اونجا که اشوان میگه: هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی، کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی .
تو چه دانی که پس هر نِگَه ساده ی مَن چه جُنوُنی چه نیازی چه غَمی است؟!
از آدمایی که احساس زرنگی میکنن و فرصت طلبن متنفرم، اینجور آدما جزو منفورترین آدمان ..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رسیدیم به همونجایی که میگن صبرمیکنم، صبر نکنم‌ چیکارکنم:))!
سلام
البته، زخم‌هایم را دوست دارم. آن‌ها شاهدند که چطور شجاعانه زندگی کردم !