هدایت شده از بُـغض ِ خـــــونـے 🇵🇸
دِلَم تَب کَرده است...
هَزیان میگویَد !
دُرُست مِثل روز ِاوّلی که با اِضطِرابی کودَکانه به مَدرِسِه فِرِستادَنَش...
میتَرسَد آخَر یاد نَگیرد که چِگونه بی غَلَط بِنِویسَد : << دوستَت میدارَم :") >>
یک شب باید زیاده روی کرد.
در مستی، در غم، در دوست داشتن؛
در هر آنچه که همیشه محتاط بودهای ..
‹اغمــٔـا›
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز تنها که میزارنت.
اونجا که اشوان میگه: هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی، کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی .
از آدمایی که احساس زرنگی میکنن و فرصت طلبن متنفرم، اینجور آدما جزو منفورترین آدمان ..
@AghmaaYadetim koli (FT. Mahyar).mp3
زمان:
حجم:
12.8M
نشد بشیم همیشگی ما . .
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رسیدیم به همونجایی که میگن
صبرمیکنم، صبر نکنم چیکارکنم:))!