‹اغمــٔـا›
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز تنها که میزارنت.
اونجا که اشوان میگه: هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی، کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی .
از آدمایی که احساس زرنگی میکنن و فرصت طلبن متنفرم، اینجور آدما جزو منفورترین آدمان ..
@AghmaaYadetim koli (FT. Mahyar).mp3
زمان:
حجم:
12.8M
نشد بشیم همیشگی ما . .
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رسیدیم به همونجایی که میگن
صبرمیکنم، صبر نکنم چیکارکنم:))!
بازنگشتند؛
رودهایی که به دریا رفتند،
سربازانی که به جنگ
و یارانی که به دیار غریب .
من مقدار کمی خون تو رگام دارم؛
بقیهاش رو مقدار زیادی استرس، کلافگی، خستگی و ترس از آینده تشکیل داده . . .