eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
البته، زخم‌هایم را دوست دارم. آن‌ها شاهدند که چطور شجاعانه زندگی کردم !
بازنگشتند؛ رودهایی که به دریا رفتند، سربازانی که به جنگ و یارانی که به دیار غریب .
من مقدار کمی‌ خون تو رگام دارم؛ بقیه‌اش رو مقدار زیادی استرس، کلافگی، خستگی و ترس از آینده تشکیل داده . . .
هميشه از بيرون آرامش داشتم ولی از درون درحال فكر كردن به همه چيز بودم؛
دلش میخواست حجمی را که در دنیا اشغال کرده بود کاهش دهد، تا زمانی که دیگر چیزی از آن باقی نماند..
میگفت:بعضی وقتا دلم میخواد ذهنش رو بخونم ، ولی واقعا از فهمیدن واقعیت میترسم !
تو یه بُرهه‌ای از زندگیم همش فکر میکردم و نگران بودم ك چی قراره بشه ، اصلا تهش چی میشه‌ ?! بعد تهش دیدم همینه ، همین لحظه‌های خیلی معمولی .!
در من ، منی پنهان است با خیالی درگیر: )!
گفت : بی معرفت ! چجوری آن همه عواطف و خاطرات را قورت دادی؟ هسته ی آلبالو که نبود . . .
و دلتنگی پیراهن نیست که عوضش کنی و حالت خوب شود، دلتنگی گاهی پوست تن آدمی‌ست.