گوشهکتابشنوشتهبود :
- از پاک کردن آدما توی زندگیتون نترسید؛
هیچ اتفاق خاصی نمیافته .
یه وکیلی میگفت یه چیز میگم آویزهی گوشِت کن :
" ۶۰ سال وکالت انجام دادم، تمام شکایتا
بین کسایی بود که به هم اعتماد داشتن:)
اصلا کسی دنبال آدم نمیگردد، همه ما اینطوریم.
آدمها غریب و بیپناه ماندهاند و دارند در خودشان
میپوسند؛ انگار که رسم دنیا باشد . .
در محلهی ما؛
پدران کار میکنند، مادران کار میکنند
و غم، مسئول بزرگ کردن بچههاست .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
من میتونم با صدتا آدمی که نگات میکنن بجنگم، اما زورم به اون آدمی که تو نگاش میکنی نمیرسه:))!