eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و چون نهنگی خسته که ساحل را نمی یابد مردنم تمام نمی شود(:
خواب از گلویِ این شب، پایین نمی‌رود!
یه وکیلی میگفت یه چیز میگم آویزه‌ی گوشِت کن : " ۶۰ سال وکالت انجام دادم، تمام شکایتا بین کسایی بود که به هم اعتماد داشتن:)
اصلا کسی دنبال آدم نمی‌گردد، همه ما اینطوریم. آدم‌ها غریب و بی‌پناه مانده‌اند و دارند در خودشان می‌پوسند؛ انگار که رسم دنیا باشد . .
در محله‌ی ما؛ پدران کار می‌کنند، مادران کار می‌کنند و غم، مسئول بزرگ کردن بچه‌هاست .
دلخوشی‌ها را هراسِ رفتنت، دلشوره کرد : )
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
من میتونم با صدتا آدمی که نگات می‌کنن بجنگم، اما زورم به اون آدمی که تو نگاش می‌کنی نمیرسه:))!
سلام
وقتی به این فکر میکنم یه روزی شاد بودم ، بیشتر غمگین میشم .
‏انگار تمام آنچه دوست داشته‌ام، از من دزدیده‌اند و حتی اگر تمام آن را به من بازگردانند، کافی نخواهد بود:)