هیچکس بابت رفتاری ک با من
کرد عذر خواهی نکرد ،
فقط منو بخاطر واکنشم
سرزنش کردن .!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مرگِ ما درست از روزی آغاز می شود که در برابر آنچه مهم است، سکوت مى كنیم:))!
هیچ کس اندوهی را از دلم در نیاورد،
من همیشه تک و تنها در گوشه کناری،
همه را بخشیدم:)))