eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما خیلی چیزا تو ایران باختیم، ولی غم‌انگیزترینش جوونی‌مون بود.
دیگه‌ غمگین‌ بودن‌ یه‌ حال‌ توی‌ زندگیم‌ نیست. زندگیم‌ یه‌ چیزه‌ توی‌ حالم . . .
زندگی‌ بهتر‌ میشد‌‌ اگه‌ همه‌ میفهمیدن‌ همه‌ چیز‌ متقابله .
مرگ‌ که‌ فقط‌ این‌ نیست‌ جسمت‌ بره‌ زیر‌ خاک!‌
ازم‌ پرسید‌ تو که‌ درباره‌ دلتنگی‌ اینقدر‌ قشنگ‌ مینویسی، تا حالا‌ دلت‌ برای‌ کسی‌ تنگ‌ شده؟! بهش‌ گفتم: آدم‌ تا‌ الفبا‌ بلد‌ نباشه‌ نمیتونه‌ بنویسه!
حقیقت‌ پاره‌ می‌کرد هرچه‌ رویا می‌دوخت .
سردرگم، مثل کشتیه گم شده در میان امواج خروشان.
و در آخر تمام چیزی که یاد گرفتم، این بود که چطور تنهایی قوی باشم.
هیچ اتفاقی قرار نیست بیوفتد. اما ادمیزاد است دیگر، همیشه منتظر میماند:)
امکان زیستن هست، ولی اینگونه زیستن زندگانی نیست !
در رگهایش، سکوت جریان داشت؛