دیگه غمگین بودن یه حال توی زندگیم نیست.
زندگیم یه چیزه توی حالم . . .
ازم پرسید تو که درباره دلتنگی اینقدر قشنگ مینویسی،
تا حالا دلت برای کسی تنگ شده؟!
بهش گفتم:
آدم تا الفبا بلد نباشه نمیتونه بنویسه!