eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من‌ از آن‌‌ که‌ تو ساخته‌ای‌ ویران‌ ترم .
از یسری چیزا و آدما که فاصله میگیری تازه متوجه میشی که اونقدرا هم نمی ارزیدن .
از ما‌ هیچ‌ چیز‌ باقی‌‌ نمی‌ماند ؛ جز‌‌ خاطراتی‌‌ که‌‌ در‌‌ آن‌‌ دلیل‌‌ِ حال‌ِ خوب‌ِ آدمی‌‌ ‌‌بوده‌‌ایم‌‌ . !
خیال می‌کرد آدم وقتی در حجره‌ی خودش تنها باشد ، تنهاست. نمی‌دانست که تنهایی را فقط در شلوغی می‌شود حس کرد!
‹اغمــٔـا›
مثلِ کسی ک مُرده است ولی هنوز هم نفس می‌کشد .
مثلِ شعر زیبایِ ناتمام بعد از مرگِ شاعر .
وارد قهوه‌خونه شدم و دیدم قهوه‌چی روی کاغذ نوشته:
‹اغمــٔـا›
وارد قهوه‌خونه شدم و دیدم قهوه‌چی روی کاغذ نوشته:
یه نفر دستش خورد، قهوه ریخت رو تقویم تمام روزا تلخ شد:)))
ما غصه هايمان را شمرديم و به خواب رفتيم؛ بايد هم کابوس می‌ديديم ..
وﻗﺘﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥﻫﺎ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ میﻧﺎﻟﻨﺪ، ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﺸﺎﻥ ﺧﻠﻮﺕ ﺍﺳﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ هیچکس ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﺪ ﭼﻪ ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ .
در‌ واژه‌ها‌ میگردم شاید‌ پیدا‌ کنم‌ کلمه‌ای‌ که‌ مرا‌ توصیف‌ کند.