از ما هیچ چیز باقی نمیماند ؛
جز خاطراتی که در آن دلیلِ حالِ خوبِ آدمی بودهایم . !
خیال میکرد آدم وقتی در حجرهی خودش تنها باشد ، تنهاست.
نمیدانست که تنهایی را فقط در شلوغی میشود حس کرد!
‹اغمــٔـا›
مثلِ کسی ک مُرده است ولی هنوز هم نفس میکشد .
مثلِ شعر زیبایِ ناتمام بعد از مرگِ شاعر .
‹اغمــٔـا›
وارد قهوهخونه شدم و دیدم قهوهچی روی کاغذ نوشته:
یه نفر دستش خورد،
قهوه ریخت رو تقویم
تمام روزا تلخ شد:)))
وﻗﺘﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥﻫﺎ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ میﻧﺎﻟﻨﺪ،
ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ
ﮐﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﺸﺎﻥ ﺧﻠﻮﺕ ﺍﺳﺖ
ﺑﻠﮑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
هیچکس ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﺪ ﭼﻪ ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ .
دقیقا شدم مثل بچههایی که میفتن زمین و زخمی میشن ولی بلند میشن میگن : اصلانم دردم نیومد:)))