eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و بجای زندگی در آغوش مرگ پنهان شده بودیم.
‹اغمــٔـا›
دردیست‌ به‌ جانم‌ ولی‌ نیست‌ طبیبی پنهان‌ شده‌ در‌ خنده‌ی‌ من‌ بغض‌ عجیبی . .
هرگوشه ی این شهر کسی خواب ندارد ؛ درگیرِ همانی که آسوده به خواب است . .
و شب همچون عمرِ مُردگان بلند است .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‌شاعران دروغگویانی بزرگ هستند، عشق جز درد چیزی نبود:))!
سلام
آدم ها خسته که شدند ؛ بی صدا تر از همیشه می روند! احساسشان را بر می دارند و پاورچین پاورچین ، دور می شوند ! آدم ها هر چقدر هم که صبور باشند؛ یک روز صبرشان لبریز می شود،کم می آورند ، همه چیز را به حالِ خود می گذارند و می روند... همان هایی که تا دیروز ، دیوانه وار ،برایِ ماندن می جنگیدند، همان هایی که سرشان برایِ مهربانی و هم صحبتی درد می کرد؛ سکوت می کنند،بی تفاوت می شوند، و جوری می روند؛که هیچ پلی برایِ بازگشتشان ، نمانده باشد . . . آدم ها به مرزِ هشدار که رسیدند ؛ آدمِ دیگری می شوند .
و فراموشی دروغیست که مغز از قلب می‌خواهد باورش کند'
"ما در غَم های خود غرق شدیم"
روی زمان بیش از حد حساب کرده بودم؛ زمان هیچ مسئله‌ای را حل نمی‌کند، زمان فقط آدم را پیر می‌کند !
گاهی فقط خودت می‌دانی که چقدر ویرانه‌ای:))))