eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یک جمله عمیق...
‹اغمــٔـا›
یک جمله عمیق...
درصد کمی‌ از انسانها‌ نود سال‌ زندگی‌ میکنند . مابقی‌ یک‌ سال‌ را نود بار زندگی‌ می‌کنند ‌!
مِثل‌ آن‌ جُمعه‌ای‌ که‌ تَب‌ دارد،
با‌ دِل‌ مَن‌ کمی‌ مُدارا‌ کن...
ولی هممون قوانینمون رو واسه یه نفر شکستیم!
اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد، ستاره من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد، شاید اصلاً من ستاره نداشته‌ام: )
‏از جایی به بعدم آدم باید این واقعیتو که دیگه هیچوقت حالش اونقدر خوب نمیشه رو بپذیره و از تلاش بیهوده برای خوب شدن دست برداره . . .
‏ولی قرار بود دائما یکسان نباشد حال دوران ما.
در غم نبودنت تمام شده‌ام ؛برنگرد:))))