eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد، ستاره من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد، شاید اصلاً من ستاره نداشته‌ام: )
‏از جایی به بعدم آدم باید این واقعیتو که دیگه هیچوقت حالش اونقدر خوب نمیشه رو بپذیره و از تلاش بیهوده برای خوب شدن دست برداره . . .
‏ولی قرار بود دائما یکسان نباشد حال دوران ما.
در غم نبودنت تمام شده‌ام ؛برنگرد:))))
@AghmaaGhalat - Ahmad Solo.mp3
زمان: حجم: 8.5M
غلط کرده اگه قلبم تو رو از من طلب کرده:))" 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما زندگی را به دوش میکشیم، در حالی که گاهی نیاز است فقط زندگی کنیم:))!
سلام
انسان فراوان ميبينیم، اما انسانيت نه!
هرچقدر که زندگی میکنم یچیزی تو من میمیره؛
بعضی رنج ها تو دنیا انقدر شدیدن که نمیشه از بینشون رد شد، باید مدت طولانی میونِ رنج چادر زد .