eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: ولی یه روز میفهمی من چقدر بی سرو صدا حواسم بهت بود:)
ما خسته ایم. و صدای خستگی‌امان به گوش کسی نمیرسد.
چه می توان کرد با تُنگِ شکسته که دلش ماهی بخواهد ...
️نمی دانم که آیا این اندوه است که ما را به تفکر وا می دارد یا تفکر است که ما را اندوهگین می کند.
ما اشرف مجبوراتیم نه اشرف مخلوقات؛
من احساس میکنم همه؛ خود جعلیشون رو نشون میدن. همه ی ما تو عمق وجودمون خراب و داغونیم. فقط بعضیامون میتونیم اینو بهتر از بقیه پنهون کنیم .
درد از حد بگذرد سیر از جهانت میکند"
‹اغمــٔـا›
هرگوشه ی این شهر کسی خواب ندارد ؛ درگیرِ همانی که آسوده به خواب است . .
تا خرخره از حرف پرم! با که بگویم؟! این شهر پر از کور و کر و لال و نفهم است . .
و من از حمل این جنازه هوشیار خسته ام
چطور خود را به ندانستم بزنم ..؟ چطور می‌توان گفت زندگی همان است که بود !؟