زمانی از دست دادن برای من فاجعه بود !
بعد ها آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم چیزی برای از دست دادن ندارم. . .
@AghmaaAlireza Ghorbani - Ham Gonah.mp3
زمان:
حجم:
10.2M
خنده های تو مرا باز از این فاصله کشت !.
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ولی بنظرم آدما خیلی خوب میفهمن کی دوسشون داره کی نداره، پس خیلی خودتونو خسته نکنین برای ثابت کردن حستون:))!
این روزا روزایین که هیچ کاری نمیشه کرد جز اینکه دست نوازش
بکشی روی شونهی خودت و بگی از پس اینم برمیای درحالی که
میدونی داری بهترین خودت رو ارائه میدی و این تنها چیزیه که
توی این نقطه از زندگی مهمه ! . .
‹اغمــٔـا›
؛
حوصله صحبت کردن با بقیه رو ندارم دوست دارم تا همیشه توی اتاقم تنها بمونم به سکوت گوش بدم و تاریکی رو تماشا کنم تنهایی می ارزه به این دنیا و آدماش.