eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من؟ نمیدونم شاید فقط یه جسم. فکر میکنم خیلی وقته مردم.!
- کجایند کسانی ک چون جانمان گرانبها بودند و حالا تنها غمشان در ما ریشه زده است .‌.
مهم نیست چقدر به دیگران نزدیکیم ، مهم این است کە هر کس باید به تنهایی با زندگی روبرو شود ‌.
بعداز نیمه شب همه چیز ارام میگیرد بجز قلب ها؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
عاشق کسانی باشید که شما را دیدند‌ زمانی که برای هرکس دیگری ناپیدا بودید:))!
سلام
مردم، جهنمِ ما هستند‌.
کاش آدم اگه قراره ضربه بخوره، بخوره اما هیچوقت نفهمه از کی خورده بعضی وقتا اینکه میفهمیم آدمیکه هیچوقت انتظارشو نداشتیم بهمون ضربه‌ زده بیشتر داغونمون میکنه..
ولی بعضی وقتا آدم؛ بیشتر از اینکه ناراحت بشه انتظارشو نداره !
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
دلم خون بود؛ می‌خواستم حرف بزنم، درد دل کنم، اما دهانم باز نمی‌شد.