eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏هرسری گفتم "یادم رفت چی میخواستم بگم بهت"، درواقع یادم بود فقط دیگه بنظرم تو شنونده‌ی خوبی نبودی واسه‌ش ..
‏از یه جایی به بعد درد تنها چیزی میشه که همیشه کنارت میمونه.
یه حرفایی هست نه میشه بزنی، نه میشه نزنی، نه میشه فراموش کنی، فقط باید باخودت خاکش کنی ..
‹اغمــٔـا›
؛
میدونی چی از همه بیشتر اذیتم میکنه؟ اینکه هیچکدوم از آدمای اطرافم منِ واقعی رو نمیشناسن، اونا فقط نقشی که براشون بازی کردمُ میشناسن، نمیدونن چقدر میتونم غمگین باشم و چقدر با خندیدن بروزش بدم، نمیدونن چه فشاری رومه و چقدر همه چیو عادی جلوه میدم، ناراحتم و میترسم؛ میترسم اگه یه روز رفتم کسی نفهمه چرا و برای چی..!
کاش یه مغازه کوچیکی بود یه پیرمرد و پیرزن مهربونی روی یه صندلی قدیمی نشسته بودن و نوار کوچیکی کنار دستشون میخوند و قربون صدقه هم میرفتن،میرفتیم پیششون و غمامون رو میفروختیم و بجاش خوشحالی میگرفتیم،ساعت ها کنارشون مینشستیم و اونا از عشقشون برامون حرف میزدن، ما هم وجودمون پر از زیبایی و ارامش میشد.
بارها شده که بخاطر یک نفر با ده نفر‌ بحث کردم و نتیجه این شد که یازده نفر با من مشکل داشتن و خودشون باهم خوب بودن و جالب تر از اون من بودم که شدم آدم بده.
فقط‌ اونجا‌ که‌ یه‌ داستانی‌ رو‌ برا‌ یکی‌ تعریف‌ میکنی‌ یهو‌ از‌ ذهنت‌ میپره بعد‌ از‌ طرف‌ میپرسی‌ داشتم‌ چی‌ میگفتم و‌ اونم‌ یادش‌ میره‌ و‌ میفهمی‌ کلا‌ گوش‌ نمیداده. اینجاست‌ که‌ میفهمی‌‌ اهمیت‌ ظاهری‌ نیست.
کاش هیچوقت "این با بقیه فرق داره" تبدیل نشه به "اونم یکی بود مثل بقیه!"
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از‌ شروع‌ دوباره‌ نترس این‌ دفعه‌ از صفر‌ شروع‌ نمی‌کنی، از‌ تجربه‌هات‌ شروع‌ می‌کنی:))!