هرسری گفتم "یادم رفت چی میخواستم بگم بهت"، درواقع یادم بود فقط دیگه بنظرم تو شنوندهی خوبی نبودی واسهش ..
یه حرفایی هست نه میشه بزنی،
نه میشه نزنی، نه میشه فراموش کنی،
فقط باید باخودت خاکش کنی ..
‹اغمــٔـا›
؛
میدونی چی از همه بیشتر اذیتم میکنه؟ اینکه هیچکدوم از آدمای اطرافم منِ واقعی رو نمیشناسن، اونا فقط نقشی که براشون بازی کردمُ میشناسن، نمیدونن چقدر میتونم غمگین باشم و چقدر با خندیدن بروزش بدم، نمیدونن چه فشاری رومه و چقدر همه چیو عادی جلوه میدم، ناراحتم و میترسم؛ میترسم اگه یه روز رفتم کسی نفهمه چرا و برای چی..!
کاش یه مغازه کوچیکی بود یه پیرمرد و پیرزن مهربونی روی یه صندلی قدیمی نشسته بودن و نوار کوچیکی کنار دستشون میخوند و قربون صدقه هم میرفتن،میرفتیم پیششون و غمامون رو میفروختیم و بجاش خوشحالی میگرفتیم،ساعت ها کنارشون مینشستیم و اونا از عشقشون برامون حرف میزدن، ما هم وجودمون پر از زیبایی و ارامش میشد.
بارها شده که بخاطر یک نفر با ده نفر بحث کردم و نتیجه این شد که یازده نفر با من مشکل داشتن و خودشون باهم خوب بودن و جالب تر از اون من بودم که شدم آدم بده.
فقط اونجا که یه داستانی رو
برا یکی تعریف میکنی یهو از ذهنت میپره
بعد از طرف میپرسی داشتم چی میگفتم
و اونم یادش میره و میفهمی کلا گوش نمیداده.
اینجاست که میفهمی اهمیت ظاهری نیست.
@Tah_monde_afkarmBe Delam Mond.mp3
زمان:
حجم:
3.2M
نشد اونی که خواستی شم .!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از شروع دوباره نترس
این دفعه از صفر شروع نمیکنی،
از تجربههات شروع میکنی:))!