ولی یه روز قلبمو در میارم با تمام وجود لهش میکنم،تا تاوان تمام دردا و رنج هایی که بخاطرش کشیدمو بگیرم:)
من تمام شدهام؛ حال اگر اطمینان دارید که با ادامه دادن و امیدوار بودن چیزی درست میشود، خودتان مرا ادامه دهید، آنطور که میخواهید. از من کاری برنمیآید .