eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اوج خفگی میدونی کجاست ؟
‹اغمــٔـا›
اوج خفگی میدونی کجاست ؟
همونجایی که کلی حرف داری برای گفتن و بشدت ناراحتی و خیلی چیزا رو اعصابت میرن ولی سکوت میکنی و به آخرین درجه‌ی ناراحتی میرسی و ترجیح میدی که هیچی نگی فقط یه گوشه بشینی ببینی چه میشه .
گاهی فکر میکنم این سالها چقدر به ما سخت گذشته است ..
تمام ترس من ناگفته پیداست مبادا بین ما افتد جدایی(:
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
‏به هر چیزی بیشتر از خودت وابسته شی به همون اندازه کمتر احساس خوشبختی میکنی، خوشبختی یعنی خودت برای خودت کافی باشی:))!
سلام
تندیس بهترین آدم روی زمین هم تعلق میگیره به : اونی که میفهمه خیلی دوستش داری و آدم میمونه ..
میروم غرق کنم کوه غمی را در خود:)
«گمان می‌کنم که عاشق جای زخم‌هایم هستم، چون آنها بیشتر از اکثر انسان‌ها با من مانده‌اند.»
نه خوشحالم،نه ناراحت فقط از همه چیز خسته شده‌ام....
و ما چقدر پر از زخم های نادیده ایم،که با تلنگری سر باز میکنند !.