تبدیل نشید به آدمی که از خودش و علایقش
و اعتقاداتش میگذره تا یسری آدما کنارش
بمونن، آدما میرن و میان ولی میرسی به جایی
که میری جلو آیینه و خودتو کلا نمیشناسی.
ما قوی میشويم از همانجا که ضعیف شدهایم و رشد میکنیم از همانجایی که زخم خورده ایم .
آدمایی که براتون توضیح میدن رو نگه دارید..
کاری نکنید سکوت کنن و دیگه اهمیت ندن:)))
غرور چیز مزخرفیه...
اگه بشکنیش گند میزنه به شخصیتت...
اگه نشکنیش گند میزنه به زندگیت...
نگاهم به سقف اتاق دوختم .خودم اینجا ،چشمام به سقف ،دلم هم معلوم نیست کجاست ،مغزم توی تاریکی دنبال سوالات تموم نشدنی ،آخه مگه داریم این همه سردرگمی