eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نترس، مرگ خیلی زود به سراغ ما خواهد آمد. بگذار زندگی کنیم و دوست بداریم:)))
به قول اخوان ثالت: کیستم؟ یک تِکه تنهایی!
‹اغمــٔـا›
همنشینی با کسی دلتنگی‌ام را کم نکرد ؛ کاش می‌شد لحظه‌ای از دست تنهایی گریخت . .
این که از بی‌خبری کُشت مرا چیزی نیست ؛ زنده‌ام کرد به یك حرف قیامت این است . .
تمام دردها را حس کردیم. ما دیگر نمی میریم. مرگِ ما، رقص زندگیست..
و گویی برای خاطِرات قَلبی است که جُز در شَب نمیتَپد.
حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند. فقط باید آنهایی را پیدا کنی که ارزش این را داشته باشند که به خاطرشان، رنج بکشی!
گاهی به خودم می‌گویم این همه اندوه، برای دل ما زیادی است. . .
رنجِ او آن‌قدر طولانی شد که اطرافیانش به آن عادت کردند و از یاد بردند که او سخت در عذاب است:)
خاموشم، اما دارم به آواز غمِ خود می‌دهم گوش‌.
ساده بود فراموشی. حتما نباید بی خبر رفت به یک جای دور مدتهای طولانی بدون هیچ نشانی گاهی وقت ها در مقابل چشم میتوان بودُ ولی تا‌ خرخره فراموش شُد !