eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی به خودم می‌گویم این همه اندوه، برای دل ما زیادی است. . .
رنجِ او آن‌قدر طولانی شد که اطرافیانش به آن عادت کردند و از یاد بردند که او سخت در عذاب است:)
خاموشم، اما دارم به آواز غمِ خود می‌دهم گوش‌.
ساده بود فراموشی. حتما نباید بی خبر رفت به یک جای دور مدتهای طولانی بدون هیچ نشانی گاهی وقت ها در مقابل چشم میتوان بودُ ولی تا‌ خرخره فراموش شُد !
گاهی چاره مرگ است. مثل تنها راه آزادیِ پرنده از قفس، مثل تنها راه آزادیِ روح از کالبد چروکیده از غم. مثل تنها راه فراموشیِ خاطرات فردی که هنوز در رگ‌هایت جاریست: )
داشتن چیزی برای گفتن و نبودن کسی برای شنیدن، خیلی وحشتناک است! اوج بی کسی است...
برشی از کتاب بادبادک باز: همیشه داشتن و از دست دادن به مراتب آدم را بیشتر ناراحت می‌کند تا این که از اول نداشته باشد.!
و زمانی که به شما نیاز دارند باشید، بمانید، بسازید، در آغوش بکشید حتی از دور:)))))
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتی که تو را می‌فهمد رهایش نکن، چه آن‌ها که ما را نمی‌فهمند، بی‌شمارند:))!
سلام