قربانی، قربانی تولید میکند!
آدمهایی که ما را رنج میدهند،
خیلی اوقات رنج کشیدههایی هستند
که از زخمهای خودشان نتوانستند عبور کنند . .
مىگويند كه درد آدمها را به هم نزديک مىكند؛
به من بگو
كداممان شاد هستيم
كه اين همه از هم دور ماندهايم؟:)
‹اغمــٔـا›
گفتمش با من بمان. گفت : هستم، غم مخور! بی وفایان وعده های پوچ راحت میدهند . .
گمان نکن شادم، آنچه میبینی،
رقص ماهی بر سرِ قلاب است. .
هیچوقت نمیتوانی چیزی را که قرار است
از دست بدهی، نگه داری، فهمیدی؟!
تو فقط قادر هستی چیزی را که داری، قبل از آن که از دستت برود، عاشقانه دوست داشته باشی .
این من هستم آنکس که
حاضر است تمام دنیا را از دست بدهد
به این امید که خودش را به دست آورد...
من می خواهم بدانم که ، راستی راستی زندگی یعنی اینکه توی یک تکه جا ، هی بروی و برگردی تا پیر بشوی و دیگر هیچ ، یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد؟