eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
قربانی، قربانی تولید می‌کند! آدم‌هایی که ما را رنج می‌دهند، خیلی اوقات رنج کشیده‌هایی هستند که از زخم‌های خودشان نتوانستند عبور کنند . .
مى‌گويند كه درد ‏آدم‌ها را به هم نزديک مى‌كند؛ ‏به من بگو ‏كدام‌مان شاد هستيم ‏كه اين همه از هم دور مانده‌ايم؟:)
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
‌بهترین راه اینه که خودتو بزنی به اون راه !
همه چیز در شهر آرام بود ، جز قلبم:)
از دفنِ ما؛ سال‌هاست که می‌گذرد. فقط کاش می‌دانستیم؛ چرا نمی‌میریم.
یجوری تو اوج جوونی پیرم که خود پیرا انقد پیر نیستن !.
هیچ‌وقت نمی‌توانی چیزی را که قرار است از دست بدهی، نگه داری، فهمیدی؟! تو فقط قادر هستی چیزی را که داری، قبل از آن که از دستت برود، عاشقانه دوست داشته باشی .
این من هستم آن‌کس که حاضر است تمام دنیا را از دست بدهد به این امید که خودش را به دست آورد...
من می خواهم بدانم که ، راستی راستی زندگی یعنی اینکه توی یک تکه جا ، هی بروی و برگردی تا پیر بشوی و دیگر هیچ ، یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد؟