eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کم نیست، من و تو کم گفتیم!
عجب معمارهایی هستیم ... بعد از ویران کردن یکدیگر میگوییم؛ ما برای هم ساخته نشده ایم(:
رازهای دل مان را درنمی یابند، مگر آنان که دلشان مملو از اسرار است...
هیچ‌کس اندوهی را از دلم در نیاورد. من همیشه تک و تنها، در گوشه کناری همه را بخشیدم ..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
به خودت هم اهمیت بده وگرنه لا به لای زندگی از بین می‌روی، و هیچ‌کس هم نمی‌فهمد:))!
سلام
همه به امید فرار به دنیای دیگر زنده بودند.
آدم‌ها معجزه هستند. معجزه‌هایی دردناک که موقتاً در اختیارِ ما هستند، تا تمرینِ دل نبستن کنیم...
‏من واقعاً نياز به معاشرت دارم، نياز دارم با آدماى جديد آشنا بشم ولى هم حال و حوصله طى كردن مسير آشنايى رو ندارم، هم با هركى یکم آشنا ميشم میبینم فرسنگ‌ها از هم دوریم و دنیاهامون متفاوته !.
مدتیست گرفتاریم در سکوت بغض الود؛
جایی بین آغوشِ بازِ مرگ؛ و آغوشِ بسته‌یِ زندگی، پنهان شده‌‌ام.