‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نگران از دست دادن آدم های اطرافت نباش نگران این باش که برای موندنشون خودتو از دست ندی:))!
آدم ها هیچ وقت نمی فهمند
چقدر دوستشان داریم.
وقتی که تصمیم می گیریم دیگر
دوستشان نداشته باشیم !
می فهمند که خیلی دیر است
و دیگر مهم نیست.