eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
تک و تنها تر از آنم که به دادم برسند آنچنانم که شدم دست به دامان خودم . .
یک عمر زمین خوردن و یک عمر دویدن پایان بدی بود به جایی نرسیدن . .
افسردگی از جنس غم نیست ، خشمه ! خشمی علیه خودِ آدم خشمی که رو به درون چرخیده و حمله می‌کنه .
میدونی.. تو ارتباطاتمون دلخوری که پیش میاد غرورمون رو ترجیح میدیم‌ ؛ فکر میکنیم اگه کوتاه بیایم باختیم ! ولی باخت وقتیه که آدمهای خوب زندگیتو از دست بدی:)
_‌ دلم میخواد خطاب به همه‌ٔ اونایی ك میگن درست میشه بگم :
‹اغمــٔـا›
_‌ دلم میخواد خطاب به همه‌ٔ اونایی ك میگن درست میشه بگم :
لیوانِ مارو زدن شکوندن ، اونوقت شما از نیمه‌ی پرش حرف میزنی ؟!
میگفت : هر گونه وابستگی به اندوه می انجامد:).
ولی هر کس‌ تو‌ خودش‌ یه، آدم‌ دیگس . .
خیلی از ماها مدت ها پیش مُردیم؛ تو سکوتی که هیچوقت، هیچکس، هیچ جوره درکش نکرد.
نوشته بود؛ عامل اصلی بیماری آدما، آدمان
درونِ هر کدام از ما قبرستانی نهفته است گاهی در تنِ خود ، کسانی را کُشتیم تا بتوانیم زنده بمانیم .