‹اغمــٔـا›
تک و تنها تر از آنم که به دادم برسند آنچنانم که شدم دست به دامان خودم . .
یک عمر زمین خوردن و یک عمر دویدن
پایان بدی بود به جایی نرسیدن . .
افسردگی از جنس غم نیست ، خشمه !
خشمی علیه خودِ آدم
خشمی که رو به درون چرخیده و حمله میکنه .
میدونی..
تو ارتباطاتمون دلخوری که پیش میاد غرورمون رو ترجیح میدیم ؛
فکر میکنیم اگه کوتاه بیایم باختیم !
ولی باخت وقتیه که آدمهای خوب زندگیتو
از دست بدی:)
‹اغمــٔـا›
_ دلم میخواد خطاب به همهٔ اونایی ك میگن درست میشه بگم :
لیوانِ مارو زدن شکوندن ،
اونوقت شما از نیمهی پرش حرف میزنی ؟!
درونِ هر کدام از ما قبرستانی نهفته است
گاهی در تنِ خود ، کسانی را کُشتیم
تا بتوانیم زنده بمانیم .