eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
_‌ دلم میخواد خطاب به همه‌ٔ اونایی ك میگن درست میشه بگم :
‹اغمــٔـا›
_‌ دلم میخواد خطاب به همه‌ٔ اونایی ك میگن درست میشه بگم :
لیوانِ مارو زدن شکوندن ، اونوقت شما از نیمه‌ی پرش حرف میزنی ؟!
میگفت : هر گونه وابستگی به اندوه می انجامد:).
ولی هر کس‌ تو‌ خودش‌ یه، آدم‌ دیگس . .
خیلی از ماها مدت ها پیش مُردیم؛ تو سکوتی که هیچوقت، هیچکس، هیچ جوره درکش نکرد.
نوشته بود؛ عامل اصلی بیماری آدما، آدمان
درونِ هر کدام از ما قبرستانی نهفته است گاهی در تنِ خود ، کسانی را کُشتیم تا بتوانیم زنده بمانیم .
می‌شود تنهایی بچگی کرد، تنهایی بزرگ شد، تنهایی زندگی کرد، تنهایی مُرد ، ولی قهوه غروب‌های دلگیر جمعه را که نمی‌شود تنهایی خورد...!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
سخت نگیر آدما هم درست مثل آب و هوا عوض میشن:))!
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
ما که داستانو میدونیم ، ولی تو خالیتو ببند .