چه کسي مارا
میان این گردباد بي سر و ته انداخت
این دیوانگي بي انتها مارا تا کجا خواهد برد ؟! :)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اینو یاد بگیر که تنها بودن خیلی بهتر از اضافی بودنه:))!