‹اغمــٔـا›
؛
دیگر نمیتوانم مثل قبل بنویسم ، اینبار نه حرفی میتوانم بزنم ، نه چیزی را بنویسم ، فقط میتوانم بنشینم و نابود شدن خودم را ببینم .
بعضی روزها انسان فقط خسته است، نه تنهاست،
نه غمگین و نه عاشق، فقط خسته است..!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ آدمی نیست که نتوان نجاتش داد.این آدم ها هستند که از نجات هم دست می کشند:))!
میگفت: دنیا انقدر کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی ولی انقدر بزرگه که اونی که دلت میخواد رو هیچوقت نمیبینی.