هر آدمی قرار نیست
یه قسمتی از آیندهی تو باشه
بعضی از آدما میان تا فقط
درسهایی تو زندگیت باشن..
من دیگه واقعا از ارتباطات انسانی در تمام ابعاد خستهام، مستاصلم، کوفتهام، عاجزم، فگار شدم.
شازده کوچولو میگفت: گُلِ من،گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود،امّا ماندنی بود،این بودنش بود که، او را تبدیل به گل من کرده بود:))