eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و از آنان که ادعای ماندنشان سقف را سوراخ می‌کرد چه‌خبر؟
بگذار نقش‌هایمان را جابه‌جا کنیم، ‏تو منتظر بمان ‏من بر نمی‌گردم.
تلخ‌ترین قسمت زندگی اونجاست که آدم به خودش میگه : ‏چی فکر می‌کردیم و چی شد.
- سلاحی برای کُشتن به همراه داری؟ +دلتنگی را با خود دارم؛ مرا می‌کشد.
من دیگه واقعا از ارتباطات انسانی در تمام ابعاد خسته‌ام، مستاصلم، کوفته‌ام، عاجزم، فگار شدم.
غمم اگر به کوه‌گویم بِگُریزد بریزد . . ‌
میگفت: دلخوری‌های ریز ریز بی‌مهری‌های بزرگ میاره.
شازده کوچولو می‌گفت: گُلِ من،گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود،امّا ماندنی بود،این بودنش بود که، او را تبدیل به گل من کرده بود:))
آدم است دیگر همیشه منتظر می‌ماند !
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
+ برتری مرده‌ها نسبت به زنده‌ها چیه !؟ - اینکه دیگه نمی‌میرن !