من دیگه واقعا از ارتباطات انسانی در تمام ابعاد خستهام، مستاصلم، کوفتهام، عاجزم، فگار شدم.
شازده کوچولو میگفت: گُلِ من،گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود،امّا ماندنی بود،این بودنش بود که، او را تبدیل به گل من کرده بود:))
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
+ برتری مردهها نسبت به زندهها چیه !؟
- اینکه دیگه نمیمیرن !