شازده کوچولو میگفت: گُلِ من،گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود،امّا ماندنی بود،این بودنش بود که، او را تبدیل به گل من کرده بود:))
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
+ برتری مردهها نسبت به زندهها چیه !؟
- اینکه دیگه نمیمیرن !
تنها چیزی که میتوانیم بدانیم
این است که هیچ چیز نمیدانیم و این
اوج خرد انسانی است.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
پاتریک احمق نبود فقط فهمیده بود توی این دنیا احمق بودن تنها راه فرار از مشکلاته.