eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بی‌تابم آن‌چنان که درختان برای باد.
چه‌ کسی‌ می داند که تو در پیله تنهایی‌خود تنهایی . .
بقول جناب اخوان ثالث : چنان تنهای تنهایم که حتی نیستم با خود.
ما یه عده گاویم که یاد نگرفتیم نبـــاید تو زندگی هم دخالت کنیم !.
ما آدم ها همدیگر را گم کرده ایم.
-ما را از جهنم می‌ترسانند ... انگار در بهشت زندگی می‌کنیم!
روزگاری شد که در تعبیر هیچ افتاده‌ایم . . .
من باید خودم و تو کار غرق کنم وگرنه توی فکر غرق میشم .
آرايشت را پاک كن غم به تنهايی زيبايت می كند:)
زیاد در خاطرات دیگران کنجکاوی نکنید در خاطرات هر شخص چیزهایی وجود دارد که حتی می‌ترسد آن‌ها را برای خودش آشکار کند.