هیچ کار نمیکنم ، خستگیِ کارهای نکرده را در میکنم، شدهام کارشناسِ برجستهی اتلاف وقت.
میگفت:
زندگی مثل شنا کردن تو رودخونه پراز لجنه هرچقد دهنتو بیشتر ببندی بهتره، هروقت میخام دردو دل کنم یادش میوفتم . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
با پاى شكستهی خودت، به راهت ادامه بده اما دستت را بر شانه كسى نگذار:))!