وقتی سعی میکنی از تنهاییت حرف بزنی، تازه میفهمی چقدر گریهی ترسیده و نریخته داشتی زیر پلکهات.
فلسفه اصلیام در زندگی
اجتناب از آدمها تا جای ممکن بود.
هر چه کمتر آدم میدیدم حالم بهتر بود.
خیلی از ماهارو استرسِ رفتن آدما قبل از رفتنشون کُشت ، بخاطر همین استرس وقتی هم که بودن خوش نمی گذشت !