eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یک‌ اتاق‌ است‌ و هزاران‌ فکرِ سرگردان.
خسته از این‌ زنده‌ بودن‌ بدون‌ زندگی‌ کردن...
میگفت: همه‌یِ ما اَندک اندک تنها می‌شویم ..
حس میکنم نیاز دارم تا یک سال آینده هیچ موجود زنده‌ای مخصوصا آدمیزاد نبینم؛
ما برای‌ اندکی‌ خندیدن‌ هزار بار گریستیم!
وقتی سعی می‌کنی از تنهایی‌ت حرف بزنی، تازه می‌فهمی چقدر گریه‌ی ترسیده و‌ نریخته داشتی زیر پلک‌هات.
فلسفه اصلی‌ام در زندگی اجتناب از آدم‌ها تا جای ممکن بود. هر چه کمتر آدم می‌دیدم حالم بهتر بود.
خیلی از ماهارو استرسِ رفتن آدما قبل از رفتنشون کُشت ، بخاطر همین استرس وقتی هم که بودن خوش نمی گذشت !
خودم تاریکیِ محضم! گُمَم در آسمانِ شب ولی صد نسخه می‌پیچم برای مردمانِ شب
توییت امشب: