فلسفه اصلیام در زندگی
اجتناب از آدمها تا جای ممکن بود.
هر چه کمتر آدم میدیدم حالم بهتر بود.
خیلی از ماهارو استرسِ رفتن آدما قبل از رفتنشون کُشت ، بخاطر همین استرس وقتی هم که بودن خوش نمی گذشت !
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
به عنوان موجوداتی که صد سال دیگه بود و نبودمون اهمیتی نداره، زیادی جدی میگیریم زندگیو:))!
‹اغمــٔـا›
ردپای مهربانی نیست، نیست من تمام کوچه ها را دیده ام . .
شِکوهای نیست ز طوفان حوادث مارا
دل به دریازدگان خنده به سیلاب زنند . .