بعضی وقتا از خودم میترسم وقتی میبینم
دوساعته به یه نقطه خیره شدم و به اندازهی
دوسال با خودم توی سرم حرف زدم ..
و گاهی فقط خودت میدانی چقدر بار جهان اطرافت را به دوش کشیدی, چقدر نمیتوانستی اما ادامه دادی:)
یه وقتایی هست
نه گریه کردن آرومت میکنه نه نفس عمیق
نه یه لیوان آب سرد نه داد زدن
ﻳﻪ ﻭﻗﺘﺎیی ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻓﻘﻂ نیاز داری
برای همیشه نباشی ﻫﻤﻴﻦ .!
و وقتی که همه مرا به
کوبیدن درهایی که
میبستم میشناختند ،
برای آرام بسته شدن درِ
خانهی تو، دستم را لای
در گذاشتم .