eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواست میخوابیدم و در دوران دیگری بیدار میشدم.
بعضی وقتا از خودم میترسم وقتی میبینم دوساعته به یه نقطه خیره شدم و به اندازه‌ی دوسال با خودم توی سرم حرف زدم ..
و گاهی فقط خودت می‌دانی چقدر بار جهان اطرافت را به دوش کشیدی, چقدر نمی‌توانستی اما ادامه دادی:)
یه وقتایی هست نه گریه کردن آرومت میکنه نه نفس عمیق نه یه لیوان آب سرد نه داد زدن ﻳﻪ ﻭﻗﺘﺎیی ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻓﻘﻂ نیاز داری برای همیشه نباشی ﻫﻤﻴﻦ .!
از گندمزار من و تو مشتى كاه مى ماند براى بادها...
و انسان عروسکی‌ست؛ که خواب‌ می‌بیند، و رویاهایش را زندگی می‌کند.
برای زندگیمان عزاداریم . . .
میگفت: حواست باشه یه سری حرفا فقط با مرگ از حافظه پاک میشه !.
و وقتی که همه مرا به کوبیدن درهایی که می‌بستم می‌شناختند ، برای آرام بسته شدن درِ خانه‌ی تو، دستم را لای در گذاشتم .
-حرف زدیم همیشه اما به موقع نه ؛