اگر دلتان به ماندن است با تمامتان بمانید،
اگر قصدتان رفتن است با همه تان بروید،
نصفه و نیمه رفتن ها،
نصفه و نیمه ماندن ها،
خودِ جهنم اند این لعنتی های ناتمام . . !'
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نه مرگ آنقدر تلخ است و نه زندگی آنقدر شیرین که انسان شرف خود را بفروشد:))!