‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
وقتی لحظه های سخت زندگیتو تنها میگذرونی دیگه برات مهم نیست کی میمونه و کی میره:))!
رنجهایی که شبهای پیاپی کشیدهام، دوزخی از شکنجههای رنگارنگ برایم به ارمغان آورد.
میگفت: اینجا زندگیام میان امید و ناامیدی در نوسان است. همزمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم.
هیچ وقت بخاطر کسی که با وجود همه تلاشاتون برای موندنش بازم از دستش دادین ناراحت نشین.
چون خدا حرف هایی رو شنیده که شما نشنیدن ،چیز هایی رو دیده که شما ندیدن و برای همین اونو ازتون گرفته .!