آدم کتاب نیست که صفحه ۱۵۳ را نشانه بگذاری
و بروی و بعدها که برگردی هنوز روی صفحه ۱۵۳ روی قفسه منتظرت باشد. آدم میرود، آدم تغییر میکند.
افسردگی همیشه غم عمیق نیست یهوقتایی اینجوریه که بیتفاوت میشی و حوصلهی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری! و این روند روزها و روزها تکرار میشه.