eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمای صبور یا نمیرن یا برن دیگه هیچوقت برنمیگردن:))!
سلام
آدم کتاب نیست که صفحه ۱۵۳ را نشانه بگذاری و بروی و بعدها که برگردی هنوز روی صفحه ۱۵۳ روی قفسه منتظرت باشد. آدم میرود، آدم تغییر میکند.
پوچی؛ مضحکه‌ای‌ سرشار‌ از‌ قهقهه‌ و‌ جنون
هر متفکری بیشتر از فهمیده نشدن، از فهمیده شدن میترسد.
و ذهنی کبود از ضربه های افکار؛
دیگه دیره، حتی اگه نور باز برگرده تاریکی کورمون کرده!
‏افسردگی همیشه غم عمیق نیست یه‌وقتایی اینجوریه که بی‌تفاوت میشی و حوصله‌ی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری! و این روند روزها و روزها تکرار میشه.
ناگزیر از رفتن ، ناتوان از ماندن.
در هیچ زمانی در زندگی‌اش این همه خود را بی‌کس حس نکرده بود...