باید پرنده هامو بگیرم خفه کنم..
اول صبحی دارن جیغ میزنن..
نابود شدم.. ساکت هم نمیشن ای خداا
تو پذیرایی نشستم ولی اینقد بلند جیغ میزنن ک..
سرم جوییده شد خورده شد سر اینا..
برم ساکتشون کنم..
لایه خیلی چیز باحالیه...(تازگیا از لایه استفاده میکنم و تازه متوجه خوبی هاش شدم🍦)