قربون صدقههای تکراری رو بذارید کنار
و بجای گفتنِ چشات چقدر قشنگه
بهش بگید:
•این دنیا زیادی تلخه چون خدا
هرچی قند داشته ریخته تو نگاه تو👀💙•
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
ʏᴏᴜ ɢɪᴠᴇ ᴍᴇ ᴛʜᴇ ᴘᴏᴡᴇʀ ᴏғ ʟɪɢᴇ
•تــو به مَن قُدرتِ زندگي میـدی🫂💙•
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
در روانشناسی یک اصطلاحی هست
به اسم فیلوفوبیا" به حالتی گفته میشه که
فرد از اینکه بخواد عاشق بشه میترسه و
سعی میکنه در چنین موقعیتهایی قرار نگیره🫠💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗜𝗦 𝗧𝗛𝗘 sᴡᴇᴇᴛᴇsᴛ ᴅɪsᴇᴀsᴇ
«عِشق شیرینترین بَلایِ جان است💍💙»
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
اگه دوسش داری بهش بگو . . .
بگو که واست از هرچیز دیگه ای
تو این دنیا قشنگتره
و اینکه وقتی میخنده
دنیای خاکستریت رنگیرنگی میشه
بگو بهش وقتی که صدات میزنه
قند تو دلت آب میشه
و عاشقِ اسمت میشی
اینکه کارت شده شبانه روز بهش فکر کردن
کاش بهش بگی چقدر بغلشو میخوای
نکنه یوقت به خودت بیای و دیر شده باشه؟🫂💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧