𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗜𝗦 𝗧𝗛𝗘 sᴡᴇᴇᴛᴇsᴛ ᴅɪsᴇᴀsᴇ
«عِشق شیرینترین بَلایِ جان است💍💙»
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
اگه دوسش داری بهش بگو . . .
بگو که واست از هرچیز دیگه ای
تو این دنیا قشنگتره
و اینکه وقتی میخنده
دنیای خاکستریت رنگیرنگی میشه
بگو بهش وقتی که صدات میزنه
قند تو دلت آب میشه
و عاشقِ اسمت میشی
اینکه کارت شده شبانه روز بهش فکر کردن
کاش بهش بگی چقدر بغلشو میخوای
نکنه یوقت به خودت بیای و دیر شده باشه؟🫂💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
°
بنظرم بهترین آدما کسایی هستن که وقتی ازت دلخورن بجای اینکه رفتارشون رو باهات عوض کنن وقهر کنن، قشنگ میان دلیل دلخوریشون رو میگن و در موردش حرف میزنن و موضوع رو حل میکنن، اونیکه وقتی ازت ناراحت میشه میاد بهت دلیل ناراحتیشو میگه هم از نظر عقلی ده، بیست سال از بقیه جلوتره، هم میخواد تحت هر شرایطی تو رو تو زندگیش داشته باشه!
• @Blue_T0WRI | #Video ✧༺💙༻✧•
🌊💙𝑇ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑢𝑛𝑎𝑡𝑡𝑎𝑖𝑛𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑣𝑎𝑙𝑢𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑏𝑒.
هرچی دست نیافتنیتر باشی، ارزش بیشتری داری :)
°
هر رابطه ای بعد از یه مدت پر از تکرار میشه
با کسی باش که تکرار حضورشو، تکرار صداشو، تکرار محبتشو، تکرار زیباییشو، تکرار لبخندشو، تکرار رفتارش و تکرار حرفاشو با هیچ ادم جدیدی عوض نکنی و هربار با تکرارش اون حسی که بهش داری قوی تر و قشنگ تر بشه و تورو از انتخابت مطمئن تر کنه..
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
°🕊💙
وقتی میخنده بهش بگو:
«دلم میخواد همیشه خوشحال ببینمت
اول به این خاطر که لایقش هستی
و بعد به این دلیل که لبخند تو
قشنگ ترین چیزیه که در این دنیا دیدم
و تو رو اینجوری توی ذهن و قلبم دارم..!»
• @Blue_T0WRI | #Cat ✧༺💙༻✧
💙🌊
یه حسی هست که توی مردها بهش میگن غیرت. توی زنها بهش میگن حسادت. اما من اسمشو میذارم عشق. چون تا عاشق نباشی نه غیرتی میشی، و نه حسود ...
• @Blue_T0WRI | #Set ✧༺💙༻✧