∘
رو به سوی آن بخش از وجودم کردم
که هیچکس را دوست نداشت
و در همانجا پناه گرفتم.
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
«اگر تو باز نگردي
اميد آمدنت را به گور خواهم برد
و كس نمیداند
كه در فراق تو ديگر
چگونه خواهم زيست
چگونه خواهم مرد»
«یاد روزهای دوردست خودم افتادم ولی همه این یادبودها به طرز افسون مانندی از من دور شده بود و آن یادگارها با هم زندگی مستقلی داشتند. درصورتی که من شاهد دور و بیچارهای بیش نبودم و حس میکردم که میان من و آنها گرداب عمیقی کنده شده بود.»