همونی که بودنش نمیزاره کم بیارم
همونی که شنیدنِ صداش مرحمه دردامه
همونی که بودنش دلیل تپشه این قلبه
همونی که با خنده هاش دنیام قشنگ میشه
دقیقا همون کسی که منو بلد تر از منه
همون کسی که خونه کرده تو وجودم🫂💙
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
ترکا یه جمله قشنگ دارن که میگه:
«سن گولَنده،دونیا مَنه جَنّت اولور» یعنی:
«وقتی که میخندی دنیا برام بهشت میشه😇💙»
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ